lördag 30 juni 2007

30 juni

Nu är det slut på första sommarmånaden och det regnar idag. Hoppas inte det är en försmak av de kommande månaderna. Jag vill ha mer sol och värme!

I går, fredag, fick pappa Oskar åka hem från sjukhuset. Jag undrar hur det ska gå? Tänk om han vaknar och behöver toa - då försöker han gå upp själv i stället för att ringa på klockan och då går det väl åt råttorna igen. Finn ska åka upp på söndag och kolla läget.

Den första av bröllopsklänningarna är klar och jag sliter som en hund med nummer två. Anna kommer och provar på söndag em och om det inte är perfekt då vete katten om jag hinner klart så vi kan åka på onsdag. Då får vi nog ta avfärd på torsdag istället. Ja, den som lever får se.

Nu är det bara två dagar tills Kicki, P-O och husvagnen kommer. Oh, vad jag längtar! Det blir visserligen bara två dagar men det ska bli så skönt att träffa henne. Så kan vi ju träffas medan vi är i Sundsvall också för de kommer hem på söndagen och vi blir kvar åtminstone till torsdag-fredag den veckan.

Nu ska jag ta en dust med Annas klänning igen.

Inga kommentarer: