tisdag 27 juli 2010

I går, måndag den 26 juli

behövde Åke köpa en färg till flygplanet Dronten, en färg som bara finns i sprayburk hos Biltema. Han kollade först på Väla men där var den slut så vi tog en tripp till Svågertorp. Där finns  min favoritaffär som många av er vet, nämnligen Stoff och Stil. Så medan Åke var på Biltema tog jag en sväng på SoS. Jag hittade ett väsktyg med brun bottenfärg så nu blir det en ny variant. Hoppas den blir bra

På hemvägen for vi in till Borgeby Skor som hade slutrea med 40% rabatt på reapriset på kvarvarande skor. Jag hade en nästan oförskämd tur och hittade ett par nya höstskor som jag verkligen behövde, för i höstas slängde jag några par som gått sönder. De nya är mjuka som handskar och passar mina fötter precis. De hade kostat 890.-, nedsatta till 390.- och med den nya rabatten avdragen blev slutsumman 234.-!
Jag är jättenöjd!
Ha det bra/MargS

Inga kommentarer: