söndag 6 februari 2011

Wow igen!

Mitt utrop gäller tvättstugan. Jag tvättade i torsdags och blev glatt överraskad av tvättmiljön. Två stora maskiner. en jättestor jeansmaskin och en torktumlare, också gigantisk. Dessutom två torkrum och ett mangelrum. Klinker på golvet och kakel på väggarna. När jag lagt in tvätten i maskinerna började displayen med att visa vikten på tvättgodset vilket betyder att man kan dosera tvättmedlet rätt samt att maskinen tar in precis tillräckligt mycket vatten. 60 graders vittvätt tog 38 minuteroch då var även kulörtvätten klar och torkningen tog 40 min. Dvs. efter lite drygt 1timme var allt fixat. Jag är imponerad!

1 kommentar:

Janne sa...

Verkar som ni fått tag på en toppenlägenhet. Måste ligga högt uppe i huset eftersom ni har så bra utsikt? Kul att allt har fungerat även om det alltid är jobbigt att flytta.