söndag 10 juli 2011

Lång, trevlig lördag.

Igår var jag olydig och avbröt ryggvården med en heldagstripp. Först kom Emma o Alex till oss för att få åka med till dagen-efter-födelsedagen-fika hos Kicki. Eftersom det var brännhett i solen, passade Emma på att ta ett dopp i poolen.


Och ge mor en blöt kram.

Sedan åkte vi och hämtade Jack o Liselott för en tur till Annica o Per-Erik Hedörns loppis i Norrhassel. Där hittade jag fina, lagom stora glas, att servera vatten i till t.ex. rödvin. Jag kompleterade även mina champagneglas och dessutom köpte jag två söta, blårutiga dukar. Total kostnad 65.-!

Från Norrhassel körde vi över skogen till flygfältet i Stöde, där JoL träffade vänner som Jack har flugit segelflyg tillsammans med.
Vi pratade om att åka in till loppiset i Hällsjö på hemvägen men klockan hade sprungit iväg lite för långt och det blev raka vägen hemåt istället.

Min rygg var elak på mig vid det laget men efter en natts vila, massage av Åke och sängläge med "lappen" på magen, känns det bättre igen./MargS

Inga kommentarer: