onsdag 20 juli 2011

Viktigt beslut

har tagits av mig. Jag har sytt klart! Maskinerna är ihopplockade, alla tyger har packats i en stor kartong och ska bäras ner i källaren. Mönstertidningar och egna ritningar har ställts upp på högsta hyllan i klädkammaren tillsammans med trådrullar och dragkedjor. Konstigt nog ser familjens medlemmar på mig med ett lätt leende och verkar inte tro jag menar allvar. Men JUST NU gör jag det. Det ska vara något verkligt frestande för att jag ska ta fram grejorna igen.
Detta är mina två sista alster, d,.v.s.Kickis och Annelis böllopsklänningar.

Min arbeetsplats är nu rensad och har förvandlats till en funktionell data-plats med utrymme för staffli och färger på det f.d. sybordet.
Visst ser det snyggt och välordnat ut?

Jag mår bra av detta/MargS

.

1 kommentar:

inghem sa...

Fint Mag´s!
Kramar från oss i Mora/Fnagg