måndag 16 mars 2015

Så där ja

Nu har jag skaffat bloggers app för padda så nu ska vi se hur det går. Jag blev så less då jag aldrig fick in mina bilder i blogginläggen men på inrådan av min kusin Vitamin Gunilla har jag nu installerat om programmet.

Jag börjar med födelsen av vårt tredje barnbarnsbarn, Emmas son Oskar Alexander, som föddes i augusti. Kicki blev därmed mormor. 
I november föddes så P-Os första barnbarn och Kicki blev bonusfarmor. Äntligen en flicka som döptes,till Nora Marie.

Fortsätter med några semesterbilder från i julas. Vi var som vanligt på rymmen till värmen, närmare bestämt Puerto Rico, Gran Canaria. Varmt, skönt, soligt och vilsamt och vi bodde på ett hotell vid yatchhamnen där det var platt och inga trappor och backar. Viktigt för mitt dåliga knä.

Solnedgången sedd från vår balkong.

En dag var vi på delfinsafarimed en av världens största segelkatamaran. Vi såg två,stora delfinflockar som hoppade runt fören på fartyget.



Inga kommentarer: