tisdag 17 juli 2007

Tittar fram ur "dimman".

Nu är det tisdag eftermiddag och jag börjar så smått titta upp ur den mentala dimma jag befunnit mig i efter Sundsvalls-resan. Den var tröttande! Inte fysiskt men mentalt. Allt ansvar för att ordna så bra som möjligt för pappa, att vara vaken på fredag och lördag natt för att vänta på att barnbarnsflickorna som var på gatufesten skulle komma hem, att inte ha min egen säng att sova i - ja, det är flera saker man får svårt för i denna ålder. Det är väl bara att acceptera att man inte orkar som förr. Men nu börjar jag kvickna till som sagt.

Och tur är väl det för på torsdag kommer mina två stora tjejer, Kickis döttrar Anneli och Emma, och hälsar på. Det ser vi båda fram emot. Vi ska väl åka över till Helsingör och kanske gå på veteranbilsträffen Thulindagen vid Citadellet här i Landskrona. Om det är bra väder blir det väl stranden också.

Inga kommentarer: