fredag 8 januari 2010

Trosor

Igår tog jag mig i alla fall ut för att göra slut på en del av presentkorten och jag lyckades. På KappAhl hittade jag raffiga, svarta, spetsprydda trosor. Eftersom det var tag-tre-betala-för-två som gällde, tog jag två par och så tog jag en grå sport-behå och totalpriset blev 198 kr. Det kallar jag fynd.

Idag har jag varit nere i förrådet och plockat fram det jag tänker ta med på loppis den 30/1 och så hjälptes Åke och jag åt att bära ner det som stått här uppe och som också ska med på loppisen. Det mesta är kläder som inte använts sedan vi flyttade ner hit och så sånt som jag sytt till mig själv men som faktiskt blivit för stort! Hur har nu det gått till?

Ha det! Bye

2 kommentarer:

Katrina sa...

Kul att titta in här ibland! :)

MargS sa...

Tack för det Kattis. Du är alltid välkommen.