fredag 24 december 2010

Julafton

Ja, så är det julafton igen, den sista i Skåne. Igår kom det ett bud från Solbackens blomsterhandel med en stor påse innehållande en korg med julblommor. Det är en julklapp från Kent och Mia och jag blev såå glad för det hade jag inte väntat mig. Jag trodde att ev. klappar skulle komma efter att vi flyttat upp. Kickis klapp får vi den dag vi flyttar in. Hon ska bjuda alla på middag så vi slipper böka med mat förutom allt annat. Visst är våra barn omtänksamma!

Från Åke har jag fått (inköpt med benäget bistånd av mottagaren själv!) en väska och en s.k. USB-lampa till min laptop. Och nyss ringde Lone och sa att hon o JohnJohn kommer hit om en stund med julklappar till oss. Jag har inte hunnit köpa deras klappar ännu men det ska ske i helgen så någon av mellandagarna blir det utdelning av dem.

Hoppas nu att ni alla får den jul ni önskar er. Vår blir onekligen annorlunda så vi ser fram emot nästa jul då det förhoppningsvis blir firande med familjen./MargS

Inga kommentarer: