tisdag 2 oktober 2007

Konstigt

Det är bra konstigt ändå! Jag trodde det skulle vara rätt lungt och skönt på förmiddagarna medan Åke var i Lund men icke. Jag har TRÅKIGT! Jag är så van vid att han finns här hos mig att jag inte kommer mig för med någonting medan han är borta. I dag har jag dock tagit kraft och gått och handlat medan jag ändå var ute på min promenad fast det är inte så kul att gå till Hemköp. Det är bara stora vägar att passera och mycket folk och stor parkering. Jag går hellre upp till S:t Olofs-sjön och går runt där. Men i dag blev det duktiga flickan som gick och handlade.

När jag kom in städade jag lådan med alla plastburkar. Visst är det underligt vad dessa burkar kan trassla till det om man inte håller ögonen på dem hela tiden? Det måste vara makterna för själv har jag alltid sån ordning, så det så! Jag tror jag ska gå och köpa mig en övervakningskamera och sätta i lådan.

Nu ska jag gå och ta lite lunch. Det blir fil och müssli och en macka med leverpastej. Och så en kaffe som dessert.

Inga kommentarer: