onsdag 19 augusti 2009

Söndag 16, måndag 17, tisdag 18. onsdag 19 september.

I söndags var vi på middag hos Lone och JohnJohn. Mycket gott och trevligt. Sköna promenader i solen både dit och hem, På hemvägen följde "värdparet" med en bit på vägen.

.

På måndagen började Fibroföreningen sin verksamhet för höstterminen med stick- och snackträff.

På tisdagen följde jag med Bonnie till Lund, där hon fick sin behandling och sedan körde vi till Ankis tyger i Löberöd och vidare till Skostallet och Klädshopen i Rolsberga. Bonnie köpte ett par jättesnygga, röda skor och jag fann att där fanns mitt favoritklädmärke, Zizzi, till verkliget bra priser.

I dag, onsdag, har föreningen haft sitt första medlemsmöte. När jag kom hem koncentrerade jag mig på att få till min klänning inför guldfesten. Än ser den inte mycket ut för världen där den sitter på min provdocka men vänta bara tills jag fått fixa klart!


Det var allt för nu. Byebye

Inga kommentarer: