lördag 29 augusti 2009

Trevlig lördag

I dag har jag varit på stan med Bonnie. Det är faktiskt första gången sedan vi flyttade hit som jag tog en stadsvandring/shoppingrunda med en god vän från Landskrona. Vi strosade runt på torget och kollade alla loppisstånd, bläddrade igenom en klädaffär som hade rea, tog en fika och macka på Espresso House och tittade på modevisning från en affär som jubilerade.

Facit för min del blev två par sockor att ha på mina frusna fötter på natten. Det ena med hjärtan och en elefant (vad annars) på och det andra med två förälskade älgar på. De kostade 10:- styck vilket måste anses prisvärt. Jag hittade också, hittade och hittade förresten, en jättesnygg, svart bh med spetsar och lullull som kommer att passa ypperligt under min guldklänning. Den är av pushup-typ vilket behövs när tuttarna av åldersskäl börjat känna av jordens dragningskraft allt mer.

Kort sagt en trevlig lördagsförmiddag.

2 kommentarer:

inghem sa...

Brolle mår bra. Han låter bra och ofta igen. Som tur är så är han ingen mansgris så svinflunsan är nog inte aktuell. Kan tänka mig andra som får akta sig eller hur?
Kram från Ingrid. Kul att Du skriver så jag vet vad Du gör.
Kram Ing

inghem sa...

Ang. jordens dragningskraft: allt är som förut bara lite längre ner.
Vi är så fina som vi är. Ing