lördag 22 maj 2010

Frankrikeresa!

http://www.petitfute.com/guide/152039-chateau-baronnerie-chambres-hotes
Kolla! Hit ska vi åka i juni. Jag sökte på Facebook efter gamla skolkamrater och hittade Margaretha Langenskiöld som numera är gift med Roger Batard och de driver en vingård c:a 4 mil utanför Bordeaux. OCH nu är vi bjudna till dem i sommar. Snacka om tur! Jag kan se oss strosa runt i vingården, provsmaka i vinkällaren, bada i poolen med ett glas svalt vin på kanten. WOOW!
Ingen som är lite avis tro?

Nu gäller bara att hitta lämpliga flygresor och jag har suttit och sökt på nätet och har troligen hittat ett par stycken. Den billigaste går inte förrän 5 juli och det passar inte riktigt vårt värdpar. Det bästa är om vi kan komma i juni och kanske över midsommar. Tja, vi får se när det blir för ATT det blir är klart.

14 år tror jag visst att jag var. Mitt skolkort från den tid Kurre (Margaretha Langenskiöld) och jag var klasskompisar.

Inga kommentarer: