torsdag 3 januari 2008

Patient på rehab!

Jag ska börja på en tre-veckors kurs på smärtrehab i Helsingborg! Fr.o.m måndag 7/1 ska jag tillbringa alla förmiddagar mellan 0830 och 1230 med träning och diverse andra aktiviteter. Frånsett att jag måste stiga upp i ottan, kommer det att bli bra. Det är jag säker på. Eva Öhrnberg, fibrotjej från Häljarp, ska också vara med i samma grupp så jag får sällskap av en bekant i alla fall. Jag har ledigt därifrån 22/1 då jag ska följa Åke till Lund och den 24 och 25/1 eftersom vi åker till Lanzarote den 24!

Nu ska jag boka om frisören och några andra grejor jag har inbokat på förmiddagarna den närmaste veckan. Och så hoppas jag att både Åke och jag kommer att vara pigga och glada när vi går in i februari.

Oh, så spännande det känns nu!

Inga kommentarer: