söndag 20 januari 2008

Söndag 20/1

Nu har vi börjat kolla på kläder till resan. Jag har sytt mig två nya kjolar. Det är roligt med något nytt när man ska iväg. Det värsta med klädplocket är att alla Åkes kortärmade skjortor har legat i en låda i källaren ett par månader och är skrynkliga så nu blir det till att stryka. Och om stryka tycker jag inte! Men förhoppningsvis vill han inte ha så många skjortor med sig.

I fredags var jag på Karlslundsbadet och solade och dit ska jag i dag och på tisdag också för att få lite brunfärg på kroppen. Det är ett alldeles nytt, stort solarium och det är faktiskt riktigt bekvämt. I dag kommer jag nog att somna för jag har varit vaken största delen av natten för mitt förb....de högerknä som värker som bara den. Dr. Jan på smärtrehab säger att jag har artros och det kan man ju inte göra så mycket åt. Attans också! Kunde det inte ha varit nog med fibron?

Nu är det dags att åka till "solen" i västra L-krona och sedan är det väl bara att sätta igång med strykjärnet.

Inga kommentarer: