tisdag 22 januari 2008

Den hemska tisdagen som blev bra

I dag har vi varit till Onkologen i Lund och fått reda på att allt går åt rätt håll. När Åke påbörjade sin behandling hade han PSA 20 och nu är det nere på 9 sjunkande. Det känns utmärkt för hur det än är så oroar man sig naturligtvis. Nu ska han dit igen den 22/4 och det är perfekt att han kollas så ofta. Det är tack vare att han är med i den där studien som Lund har tillsammans med Umeå.

Jag har varit och solat mig i dag igen. Det är tredje solningen iför resan och det syns faktiskt att jag börjar bli brun. Min massör, Anne, undrade om vi redan varit till Lanzarote för hon tyckte jag fått så fin färg! I dag 09,30 kollade jag på vädret på Kanarieöarna och det var 23+ och sol. HURRA! Hoppas det står sig bara.

Nu ska jag gå och ta upp tvätten och sen är det mer strykande. Hu!! men det kan jag stå ut med när det gäller sommarkläder inför resan.

Inga kommentarer: