onsdag 23 december 2009

Julklapp från töserna.

Såsåg den ut när den kom dan före dan.


En otroligt vacker bukett med vidhängande trisslott (nit) kom via en blomster affär här i stan. Dom är för goa våra tösungar. Tyvärr gör inte fotot blommorna riktigt rättvisa, det är för ljust och jag har inte lärt mig hur jag ändrar det på vår nya kamera. Vi har också fått ett brev från Emma som vi inte får öppna förrän i morgon. Nyfiken!




Idag var jag hos min frisör och nu är jag fin som bara den. Ja, i håret alltså. Sen var jag en sista sväng på stan och fann en snygg tunika på rea! Så nöjd! Jag har också bokat våra biljetter till Sundsvall i mars. Lustigt nog var förstaklass 146 kr billigare än andraklass. Så vi åker ståndsmässigt norrut. Hur det blir med hemresan återstår att se, man kan inte boka tidigare än 90 dagar i förväg så det blir mitt jobb på nyårsafton.

Så ser den ut idag, dan efter dan.
Ha en bra jul alla. Bye

Inga kommentarer: