torsdag 31 december 2009

2009-12-31

I morgon börjar ett nytt årtionde. Undrar vad det för med sig för oss och vår familj? Sedan Bonnie dog har jag funderat mycket på livet och vad som är viktigt. Livet är så skört och vad f-n gör jag här med ungarna 100 mil bort? Jag funderar hit och dit, för vi trivs ju så bra och jag mår faktiskt bättre här nere med mindre värk och stelhet. Och flyttning kostar pengar. Men förr eller senare kommer vi att bli norrlänningar igen.

I dag har jag bokat första delen av vår hemresa från Sundsvall. Den går med SJ till Gävle vid 10-tiden den 31/3. Där hämtar Hedmans oss och så firar vi påsk hos dem. Så får vi se när vi far därifrån.

Nu piper tiduret och alltså är Janssons Frestelsen klar att komma ut ur ugnen. Den får stå och svalna lite och sedan ska vi äta. Ha ett bra slut på 2009 och ett gott 2010 alla. Bye.

Inga kommentarer: