tisdag 12 februari 2008

Mera syjobb.

Nu händer det saker. Jag tror jag snart måste börja träna på NEJ NEJ NEJ igen. Jag har ju redan beställning på en studentbalsklänning till slutet på maj och en bröllopsutstyrsel till fruntimmersveckan och idag kom ett nödrop om en underklänning till en nyköpt, genomskinlig brudklänning till 1 mars! Dessutom hade jag tänkt sy mig själv ett par byxor och en tröja och en klänning tills vi åker till Göteborg i påsk. Och så, det viktigaste av allt, en supersnygg kjol med tillhörande top till Mias bröllop och Emelies studenexamen i början av juni. Phu, programmet är fulltecknat.

På torsdag ska jag åka till Stoff & Stil vid Svågertorp i Malmö och handla diverse mönster och tyger och tillbehör till mig själv, till mina kunder och till Monica i Sundsvall. Monicas grejor ska jag be Kent ta med sig när han åker norrut igen efter sitt besök hos oss på måndag 18/2.

Det är faktiskt riktigt bra att jag fått så många beställningar för jag går hos tandläkaren och fixar till en del gamla, dåliga, fula fyllningar och sedan den 6/2 till dags dato har jag lagt ut 2.700kr på mina tänder. Men man måste laga hål och det blir faktiskt riktigt snyggt också.

Nu är klockan snart mitt i natten och jag ska gå och sova men först ska jag köra min avslappnings-CD. Åke sover redan på söta rosenörat så natti natt Bloggen. Puss o kram.

Inga kommentarer: