fredag 22 augusti 2008

Ny


Ja, nu är min sneda frisyr ett minne blott. I går var jag till Joakim och påbörjade skapandet av en kort page, vilket är målet med förändringen. (Se foto)


I dag har jag varit till TechFuturum, en skola här i stan som bl.a. har hudvårdsutbildning. Jag fick fotvård samt plockning och färgning av fransar och bryn för totalt 425 kr. Det tycker jag är billigt. Rara flickor skötte om mig under överinseende av sin lärare och det gick så bra så. Och fötterna känns som nya.


Sedan körde vi till von Lidl och storhandlade. En del köpte vi på ÖB för deras reklampapper kom idag och de hade en del av det vi skulle ha till verkligt bra priser. Nu är kyl och frys fulla igen.

Nu är klockan 17.30 och det är dags att laga mat till middag. Sedan väntar TV med diverse OS-tävlingar och sedan är det CSI och nattinatti.

Inga kommentarer: