lördag 23 augusti 2008

Suck

Jag har TRÅKIGT!!! Det regnar och därför vill jag inte ta en promenad. Jag har cyklat nästan en mil på min moti (motionscykel) och jag har vill inte cykla mer idag och jag har inget att sy. Åke slipar och limmar och målar och är fullt upptagen av sina flygplan och här sitter jag och har det lika trist som vädret är. Jag måste ta en titt i tyglådorna och kolla om jag kan hitta på nåt trevligt att sy. Men jag känner inte riktigt för det heller. Nästa gång jag är på målningen ska jag ta hem mina grejor så jag kan måla hemma också för så här vill jag inte ha det längre.

Dessutom är det mest sk-t på TV trots alla våra kanaler. Tiden fram tills Ingrid och Bertil kommer är sju svåra år och ett nödår långt. Det ska bli så kul att ha dem här men det är bara för några dagar och det är för kort. Men man får vara tacksam för det lilla.

Nu har jag gnällt klart för idag för nu kommer Åke med ett fat vattenmelon till mig så nu ska jag festa.

Inga kommentarer: