onsdag 29 augusti 2007

Pust och phu. Snacka om träning!

Som sagt, pust och phu! Precis när jag laddat första maskinen tvätt i källaren kom hissreparatören och stängde av hissen för reparation. Han var i och för sig efterlängtad, för hissen har varit sönder 5 gånger på lika många dagar. Men att han kom just idag gav mig en betydligt jobbigare tvättdag än vanligt. Jag har sprungit upp och ner för dessa fyra trappor tusen gånger känns det som. Och gissa vad, han var klar precis samtidigt som jag!

Jag skulle träna kl. 12 och 12.30 hade jag tid för massage. Jag tyckte jag tränat nog så jag gick direkt till min massör Anne. Och OH så skönt det var att bli knådad efter trapp-pärsen. Nu ska jag sätta mig i solen på balkongen en stund och lösa Allers A-korsord. I morgon ska jag till vårdcentralen och kolla blodtrycket kl 10 och kl 14 ska vi vara i Lund.

Inga kommentarer: